تشکیل پرونده قضایی برای افعی تهران

تشکیل پرونده قضایی برای افعی تهران

به دنبال نمایش بخشی از سریال افعی تهران، وزارت آموزش و پرورش با اعلام شکایت از دست اندکاران این سریال اعلام کرد به قشر معلمان فرهیخته توهین و اهانت شده است.

دنیای قلم -معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال «افعی تهران»، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

امید رضاوند مدیر کل حقوقی املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه با فارس گفت: چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر فرهیخته توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

گفته می‌شود درسکانسی از سریال افعی تهران ، معاون یک مدرسه پسرانه بارها و به دلایل مختلف دانش آموزی را تنبیه بدنی می‌کند اما این دانش آموز وقتی بزرگ می‌شود معاون بازنشسته مدرسه را تهدید به برخورد فیزیکی می‌کند.
 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.